5 dagar kvar till jul!

Vaknade halv 11 idag...det va gött att sova länge....fast jag hade sån nedrans jobbig mardröm så jag sov inte så bra...den va jätteläskig..=(
Åt iaf lite frukost och sen började jag städa, tvätta och diska så nu är det rent och fint här:D
Emil ringde och sa att han var på väg hem från göteborg så han kom hit och hälsade på lite...fikade och pratade massa om idre...gaaahhh..det e ju snart...är lite nervös men det ska bli as kul....

Längtar  hem lite nu...ska bli så kul att träffa alla kompisar och familjen...ska bli mys mys:D....Fast julafton kommer kännas lite konstigt eftersom jag inte kommar vara med familjen då:(...lite tråkigt men det kommer ändå bli bra för jag får ju vara med min älskling och hans familj och det är ju nästan min familj med....bara det att det kommer va konstigt att inte träffa sin familj på julafton...men vi ska ju fira jul hemma den 25:e...sen på kvällen blir det nog lite utgång med:D

tänkte att jag skulle ta å provpacka lite till idre nu...emil sa att vi bara får ha med oss en bag var....så jag undrar hur fasen detta ska gå...men men...får väl ha på mig massa kläder så behöver jag ju inte lägga dem i väskan..hihi...

puss å kram

Kommentera här: