Stressad

Varit i skolan hela dagen och arbetat med paneldebatten som vi ska ha på onsdag, uch känns inte alls bra det här, dessutom blev jag lite irriterad på en person idag så nu går jag coh retar mig på det hela tiden....fasen orkar inte stressa mer nu, Men imorgon kommer Emma hit så ska vi plugga ihop, kan man ju hjälpa varandra och så, det e ju bra iallafall!!! Men är så jäkla stressad över allt som måste göras nu. Första paneldabatt, veckan efter har vi grupptenta, veckan efter det har vi salstenta och veckan där efter har vi examination - kommunikation....och sen kommer jul och då ska jag iallafall försöka slappna av å bara ta det lugnt....försöka iaf=(

Längtar till torsdag nu för då är paneldebatten över och jag åker till underbara syster och min älsklings Liam, som jag ska busa massor med=) Ska ha det så mysigt, vi ska gå på stan å julshoppa lite, sen ska vi nog till scandinavium med Liam å kolla på fjärilar tror jag=P. Sen ska vi ju kolla på lite kläder till millis oxå ...hihi...till den speciella dagen....

Något som är bra är iallafall att jag tror jag arbetar bäst under stress, är iallafall då något blir gjort:P

//Sara

Kommentarer:

1 Oscar:

Vaddå arbetar bra under stress?? Du arbetar ju inte... Du sitter ju bara och bloggar :P

Kommentera här: