Grattis Emma!!!

Idag fyller min söta Emma 20 år!!! Stort Grattis till dig vännen!!!
Det värsta e att här sitter jag och pluggar å sliter när man mycket hellre vill va på födelsedagsfika hos Emmis:(

Första dagen på praktiken idag! dagen gick riktigt snabbt, han dock inte observera så mycket idag eftersom vi har varit på utflyckt...men imon får det bli massa observationer!!! Kul var det iaf och jag trivs värkligen på avdelningen och det va så kul att de flästa barnen kände igen mig och kom till och med ihåg va jag hette!!!

I helgen hade jag, Emma, Malin och Helen födelsedagsfest!! ,ycket luckad fest och det va kul att träffa lite kompisar hemifrån med!! Emelie, Johan, Clara, Anders och Pea kom och firade mig!! Kvällen avslutades på Harrys där det var riktigt kul tycker jag förutom att mitt öga blev helt varigt och rött och kliade som f*n!!!

Emelie och Johan åkte hem ganska tidigt på lördagen och Oscar drog till FFF (FestFöreningsFest) Jag, Pea, Clara och Anders snurrrade runt på stan efter städning av  festlokalen!! Vi hamnade i solen på Café Viskan där vi njöt av värmen och den goda maten!! På kvällen anslöt även Helen till gänget och vi grillade och drack öl/vin!! Blev en roktigt kul kväll den också med massa prat och skratt...mest tror jag vi skrattade åt lilla petra som hade glömt hjärnan hemma den här helgen tror jag=P

Citat från kvällen:
Anders: Såg det fina köttet de hade på maxi...de hade zebrakött
alla: aha coolt
Petra: Va?? vadå?? Va köttet randigt då eller??
Alla asgarvar i säkert 20 min åt petras dumma komentar och retas lite med henne.
20 min senare
Petra: JAHA!!! Ni menar djuret Zebra!!!
HAHAHAHAH...herreguuuuu va vi skratta!!! Lilla petra...hon trodde anders hade sett ett randigt kött!!! hahaha!!!

näpp nu ska jag fortsätta plugga!! På onsdag drar vi hem till småland och lunnestorpaland så då blir det inte mycket gjort så det gäller att plugga som en bäver nu...

SARA

Kommentera här: