Måndag 29-dec

Hejsan hoppsan!!
Jag är uttråkad! Har pluggat lite...men nu har jag inget å göra! Har vatt hos Anders och pea idag! Jag och clara sov hos dem efter att vi vatt i Ormaryd hos Martin på filmkväll! Mycket trevligt var det. Kollade på två filmer och spelade ett roligt spel! Typ likadant spel som "med andra ord" Fast detta gestikulerade man ist! Claras högtalare var toppen och att pea satte den direkt var ännu bättre. Dock förlorade vi tjejer mot pojkarna...eller så lät vi dem vinna:P...ah, så var det nog faktiskt!!

Sen åkte vi in till A och P och där sov jag och clara på soffan sen...sen vaknade vi upp dagen efter att en Petra med humöret på topp gick runt och muttrad:P...haha...kanske inte humöret var riktigt på topp kanske!!! Men så fort hon fick i sig lite frukost så va det lugnt sen!!! hehe...lilla pea! Vi åt frulle på Elsis sen gick vi ner till det där stllet där hunden, katten, glassen inte får gå in!! Nä gud va rolig jag är idag...får nog sluta med det!! Jag menar då systemet...där inhandlades en flaska bubbel och lite vin! Så nu är nyår räddat!

Solade gorde vi idag med pea och jag! Dyrt var det där och det sa bara fjoff så var det slut...tänkte vi skulle sola imon igen men då får de blir på peas mammas jobb...de e inte så dyrt där.

skeppohoj

Kommentarer:

1 Anki:

du är minnsan hurtig som pluggar när du har lov!

tänk om man kunde orka det =)

Kommentera här: