De va ett tag sen!!

Ja då va det på tiden att man uppdaterar lite här...de va ju ett tag sen sist!!!

Nu har vi iaf flyttat och jag stormtrivs...jag bara älskar vår nya fina lägenhet:D  Det blev super bra med de nya tapeterna! Adam e duktig han:D
  I tisdags så kom Milla och Liam hit.å han kan gå jätte mycket nu den lilla skiten...så sött!! De hjälpte oss att skruva upp lite saker på väggarna så fick jag också min efterlängatde helkropps-spegel...som jag harlängtat:D
Sen åkte vi till coop å storhandlade så nu har vi massa mat:D På kvällen lagade vi god mat å kollade på lite kort å på tv...mycket mysigt hade vi!! Sen sov Milla och Liam med mig i dubbelsängen och gud så mysigt det var att sova bedvid min lilla skit...På ondagen fikade vi på semlor när jag kom hem från skolan å sen va det dax för dem att fara hemmåt!!

I torsdags så firade jag och älskling alla hjärtans dag<3 Oscar hade köpt bakelser och så fick jag en blomma å ett jätte fint halsband...så söt e han:D....älskar han så otroligt mycket:D
Ja sen på kvällen blev det ju lite kaos med dumma ungjävlar som kastade ägg på våra rutor så då ringde jag FarbroBlå..så det slutade ju väldigt bra eftersom jag fick prata med en plois...såååå snyggt med killar i uniform asså:D

Igår kom ju gamla studiegruppen hit på lite fest...det var riktigt lyckat...hade jättekul...sen gick vi ut på harrys, hade aldrig varit där innan men det var ju ett jättebra ställe...dit måste jag gå fler gånger:D

Ikväll blir det mellomys med oscar å emma!!!

SARA

Kommentera här: