Wiiii!!!!

Jag och min ungerska vän Hirén tänker lämna sverige om ett år:D....Wiiii!!! hoppas hoppas hoppas:D kommer bli as bra!!! University of Worwick.....hur låter det ni??? ÄVENTYR

Redan Onsdag idag juh...känns som det nyss va helg!! 50-tals fest va det i helgen i metropole Äng...kanon bra fest va det...å det bästa av allt så blev vi stoppade av polisen på väg dit...guuuuud så heta de är i sina uniformer:D

Vatt i skolan en timme idag...kämpigt värre...ledig imon med, så då blir det shopping på stan med Hirén å Malin...najs najs!!!

Nähe, nu ska jag ta mig i kragen å börja plugga lite!!

På måndag e jag gamla vanliga blonda sara igen:D

Kommentarer:

1 ungerskan hiren:

wiiiie!! !hoppaas hopppas hoppas :D:D:D: ja ska hålla alla mina tummar hela de här året!!

2 Malin:

Ååå så ni ska utomlands? Det vill jag höra mer om imorgon! ;)
Ni börjar få sådär slappt som vi hade det ett tag. Och vi har fått ert jobbiga schema med TVÅ föreläsningar på en dag. Uscha ;)
Ses imorn!!

Kommentera här: