Fullt upp!!!

ojoj..känns som jag har lite för mycket å göra nu innan flytten! Kan bli lite knepigt att få ihop allt men det ska nog lösa sig. Var hos bovärden igår å kollade tapeter å när vi hade bestämt oss för vilka tapeter vi skulle ha kom hon på att det inte fanns tillräckligt med pengar till den lägenheten så vi får bara tapetsera om ett rum först...så det blir köket det. Men lite surt när man blivit lovad nya tapeter i hela lägenheten...men vi ska nog ta å tapetsera själva resten istället...de betalar tapeterna bara vi gör jobbet själva så det är ju ganska bra ända.

Försökt å fixa fram ett släp från nässjö med så våra kompisar kan ta med det när de kommer å ska hjälpa oss flytta, Anders visste nog ett släp som vi kunde ha så vi hoppas på det...ska ju köpa massa nya möbler så vi behöver ett stort släp=)

Ikväll blir det inflyttningsfest hos helen och sen 60-tals fest på kåren...men jag ska nog bara vara med hos helen eftersom jag åker till Nina i Trollhättan imon å tåget går 8:30...så jag vill komma i säng ganska skapligt iaf. Oscar åkte hem till Nässjö idag. Massa saker har han å fixa med hemma. ska köpa barstolar och kolla efter alla våra saker som vi har där hemma.

Nä nu måste jag sätta ihång med allt som ska göras...får snart panik över allt...känner mig enormt stressade över att man ska hinna plugga, packa, flyttstäda två lägenhetr å flytta på två veckor.=S

SARA

Kommentera här: