Norrby Tvärgata 24...

...det är min å älskilngs nya adress det:D Fick reda på idag att vi fick lägenheten! Hade ju tänkt att det skulle gå flytta fram inflyttningsdatumet till typ mars..men det gick inte,  så det är inflyttning redan i februari!! Så idag har vi fixat massa med adressändring, lagt ut denna lägenheten och vår loft säng på blocket. Kommer en tjej redan i morgon å kollar på denna lägenheten så jag hoppas att hon vill ha den! inte så kul med dubbla hyror.
    Men om hon inte vill ha den så säg till ifall ni vet någon som vill flyyta till vår lilla lya!!!!

Men den 8/2 börjar iaf flytten och då har vi turen som har så snälla vänner för då kommer anders å petra ner tll Borås å hjälper oss...Emma ska med hjälpa oss...Ni e så snälla:D

Idag började vi ny kurs med...första kuren med inriktingen! Fick dessutom nya studiegrupper och jag kom nog i en bra grupp tror jag! Inte lärt känna dem så väl en men det blir nog bra!  Men nu ska jag gå å lägga mig för jag har väldigt ont i huvudet å e gööör trött eftersom jag typ bara sov 3-4 timmar i natt!

puss å godnatt

Kommentera här: