Möhippa!!!

Igår va det möhippa för Emma!!! Sååå nedra kul hade vi:D

Jessica plockade upp mig vid 14-tiden och så drog vi mot metropolen Foresrum där möhippan skulle hållas hos Madde. Vi väntade in den kidnappade Emma och när de kom med henne blev det välkomstdrink och sen trerätters. All mat var supergod!!!

När vi var mätta och goda fick emma med sin fina prinsesskrona sätta sig på cyckeln, som var dekorerad med flagga, ölburkar och granris, och köra en tur i samhället och vi hängde på med tre bilar efter! det blev lite frågor om simon, olika uppdrag och massa mintu-shots!!

När vi var tillbaka hos madde sen blev det sexparty och sen var det partyparty tills det var dax att sätta sig i taxin och åka in till jönköping där vi gick ut på Harrys! Träffade min Clara där så jag följde med henne en liten stund upp till jimmy där det blev lite singstar innan clara hängde med ut på harrys!! Där dansade vi loss ordentligt och hade superkul...och självklart som alltid annars när jag är ute med clara lurar hon alltid i mig massa lakris-shot...men de e ju goooa:P

Oscar kom och var fyllechaffis åt några av oss tjejer och när vi kom hem slocknade jag på en gång!!
Det blev en riktig jäkla kul och lyckad dag/kväll/natt!!!!


Kommentera här: