Saknar....

Guuuu så tomt det är att vara i den här stora lägenheten ensam....inne på 3:e dagen ensam i borås utan älskling å det känns som en evighet...saknar honom så!!!

Idag har jag iaf varit på stan å fixat mina glasögon som den lille skitungen Liam tog sönder:D Han bröt av dem på 2 sekunder...jag han knappt reagera juh...men nu e det lagart å det kostade ingenting så det var ju lugnt. Hämtade min klocka med som jag lämnade in för längesen för att byta bandet på...glömt bort att hämta den men nu e det med gjort...kostade inte heller nåt för jag hade ett precentkort på 250 så jag fick till och med pengar tillbaka:D

Idag blir det till å plugga till Omtentan som är imorgon och till tentan som är på fredag....Emma kommer nog hit ikväll å pluggar med mig oxå...ska bli kul å träffa henne, var ju evigheter sedan nu juh!!!!

Nu får det nog bli lite lunch innan jag fortsätter med pluggandet!!!

SARA

Kommentera här: