Onsdag 26-nov

Tillbaka i verkligheten

Japp, idag fick det vara slut på att ligga hemma och vara sjuk så idag var jag tillbaka på praktiken! Fortfarande lite halvkass men inget att ligga hemma för! Lika bra att vara tillbaka i verkligheten, jag blir så rastlös och uttråkad av att vara sjuk! Så det kändes bra att vara där idag...när jag väl kom dit, för jag är ju lite seg att ta mig ur sängen!

Imorgon ska jag hålla i morgon-samlingen! Det ska bli kul! Alltid bra att få testa på lite, tänkte göra lite rim och ramsor med barnen då samtidigt ska de få göra lite rörelser med händerna så tränar de finmotoriken och även konsentration! Innan har jag varit så säker på att jag vill jobba i förskolan och inte i förskoleklass, men nu vet jag inte...skulle va kul att jobba i förskoleklass med...men nackdelen är ju att man på de flesta ställen (Dock inte på Malmen där jag är n u) får vara på fritis med och det vill jag inte! Tycker inte det ger mig så mycket! Men men...inget man behöver fundera på än...det är ju 2 år kvar innan jag är klar!

Ikväll är det Bonde söker fru, det måste jag kolla på! Inte för att jag tycker det är så jätte bra men eftersom vi vet vem hanna är så måste man ju kolla:P Har börjat kolla på nya 90210...Det är ju verkligen ett sara-program...så där löjligt töntigt som jag gillar...ungefär som one tree hill...fast inget slår ju OTH!!!

Nu ska jag ta och plugga lite!!

Kommentarer:

1 jennie:

one tree hill är väl ändå inte löjligt o töntigt=P

de är ju hur bra som helst=)

2 Jess:

OTH är inte töntigt!!

Kommentera här: