Måndag 27 Oktober

Kom nyss två tjejer och ringde på dörren. Bus eller godis? Sa de knappt hörbart. Jag tänkte för mig själv att är det inte lite väl tidigt?? eller? Det är väl i helgen man ska göra sådant där? De var inte ens utklädda ju, det måste väl iallafall vara ett krav!! De fick bara två godisbitar var, de va det ända jag hade kvar sen helgen, men hade jag haft mer så hade de inte fått det, för då ska man vara utklädd. Tur att vi inte är hemma i helge, då hade man väl fått köpa på sig ett helt kilo godis till alla ungar!

Idag har vi haft rörelse och idrott i skolan, ganska kul faktiskt, särsklit att dansa, körde en dans som våran klass på gymnasiet gjorde nästan varje gympalektion, vi älskade den dansen och vi va bäst på den. Så jag fick värsta minnesbilderna, fasen va jag saknar min gymnasieklass!!

Sen har jag bara pluggat hela eftermiddagen, kommit ganska långt så nu behöver jag iallafall inte bry mig om plugg sen när vi är hemma över helgen....bara jag pluggar på bra resten av veckan med så...

over and out

Kommentera här: