Onsdag 29 oktober

Idag tog jag helg:D Hade en föreläsning i dag på 1,5 timme sen blev det långhelg ända till tisdag näsa vecka...skööönt:D Fast lite pluggande kommer det ju bli!

Imorgon blir det hemfärd...eller inte riktigt för jag kommer stanna i Jönköping för att träffa clara och på kvällen blir det lite party och då ska vi även träffa en kompis från gymnasiet, Lilla Anna-panna:D hehe de ska bli kul! inte sett henne på super länge! Sen ska min snälla älskling komma och hämta mig i jkpg på natten...om det inte är snästor, som det kanske ska va då=/ hoppas inte...Ska iaf bli jätte kul!!

Nu har jag och min andra hälft vatt nere på stan i höstmörkret och letat väska till orre...men vi hittade ingen:S...bara jättedyra...varför är alla killsaker mycket dyrare än tjejsaker?!?!? Det är faktiskt så!!

Nä nu ska vi göra färsfyllda paprikor:D mumma

Kommentarer:

1 Gullefjun:

Vaddå party? Ni skulle ju bara drcka lite och snacka... Det kallar inte jag party :P

Puss på dig!

Kommentera här: