Måndag 27-april

Helgen

Tillbaka igen till verkligenhetn efter en mycket bra och trevlig helg som har spenderats med massa fina vänner!!

började med att Clara, Anna, Pea och Anders kom hit i lördags! Underbart väder var det så vi packade ihop lite fika och gick till Ramnaparken och njöt av solen en stund!! På vägen hem sen köpte vi pizza på ett ställe vi aldrig ätit på innan och där var det riktigt gott faktiskt!! Annars brukar inte pizzorna vara så goda här i Borås...inte som i Nässjö iaf!!



Sen var det dags att fixa sig inför kvällen då jag skulle ha min födelsedagsfest. Emelie och Johan droppade in först vid halv sju-tiden och sen började resten av folket komma också! Jag fick massor av fina presenter som en skarf, vinflaska, armband, örhängen, presentkort på ginatricot och Alexandra och Lisa hade till och med bakat en Tårta! Så sött av dem!! Men den coolaste presenten var ändå den jag fick av Anna, Johanns och Madde...nämligen en chokladfontän!! super häftigt tycker jag!!! Tack vänner för alla fina presenter!!! Jag hade en jätte kul kväll, så kul att vi struntade i utgången och fortsatte partyt hemma ist!!



 

Nu ska jag och Orre grilla lite:D mumma!!!

Kommentarer:

1 Erica:

Åhhh, vilka goa kompisar du har som gjort en så fin tårta. Hoppas att den var lika god som den var fin.

Hade du en bra födelsedag?

Camilla var i tidningen idag...lägger ut bilden på min blogg sen!

Kram Kram

Kommentera här: