Tisdag 25-Aug

Introduktion-09

Nu har jag inte bloggat på några dagar så vi tar det från början:P

Lajsa och Pixie har idag flytt landet och bosatt sig i Spaninen men i torsdags hade vi en liten reunion med delar av torsdagsklubben! Mycket gynnande för då fick jag träffa dem innan de lämnade oss! Vi hade preparty hos Malin och danne i deras nya fina lägenhet! En riktigt rolig kväll med massa tjöt och skratt och även lite koll på när Bolt sprang sjuukt fort!! Vi styrde sen stegen mot Vimmel där vi hängde i soffan ett tag innan vi skulle dra vidare mot Tonic men då drog jag å Orre oss hemmåt för jag skulle upp tidigt och gå till djurparken med mamma, pappa, milla, niclas, liam och joel. Det var bara fidde och oscar som fattades sen hade hela familjen vatt samlad:P

  

Fredagen vaknade jag med något ont i huvudet men det försvann som tur var sen. Niclas kom och plockade upp mig sen drog vi upp till djurparken där vi mötte upp de andra! Det var en perfekt dag, inte för varmt eller för kallt! Vi hade det jätte mysigt och liam hade jätte kul men han tyckte det var mer intressant med traktorerna som åkte runt inne i parken än djuren:P På eftermiddagen sen började det ösregna men som tur var hade vi regnkläder med oss och det var ändå dags att dra sig hemmåt! Så jag åkte med milla hem till lunnestorp för att jobba lite över helgen!

  



Hemma över helgen bestod av jobb och massa bus med Liam! Igår var vi inne i stan och fikade, gick i lite affärer och var i parken och matade fåglarna och lekte i lekplatsen. Hemma sen så körde jag ut min bil och skulle lägga in lite saker i den då kom liam fram till mig och sa:
- Nähe Sara, ska va ta en lite tur!
Så himla söt är han, så vi tog en tur i "racerbilen utan tak" som han säger:P
Sen fräste jag hem till Borran å här vankades det inspark! Dunis och Hirre kom förbi och sen drog vi till skolan där det var preparty! Det var riktigt kul och massa folk på kåren! Ikväll är det brännbollstunering som står på schemat!

  

Nu kanske man skulle ta och göra nåt vettigt...frågan är bara va det är när alla andra börjar skolan idag och jag är ledig ett bra atg till:P

/Sara

Kommentarer:

1 Pixie:

ÅÅÅHHH jag längtar nästan hem igen!!! det ser så mysigt ut! men visste hade vi kul i torsdags :) helst sjukt hur fort tiden går... bra att vi bloggar och kan hålla koll på varandra!!

Kommentera här: