Lördag 26-dec

Juldagsparty

I går firade vi jul med familjen. Milla, Niclas, Liam och Joel kom igår mitt på dagen och då åt vi kalkon och sen var det julklappsutdelning. Fina paket fick jag. Hade ju velat ha lite pengar till att köpa en ny säng men så blev det inte så nu vet jag inte hur det blir med sängköpandet eller hur det blir med idre. Jaja, vi får se. Har kanske råd med båda om jag kan låna skidor av clara så jag slipper hyra och köpa en billig säng. Det är inte lätt att vara fattig student:P Liam var inte så rädd för tomten, bara i början och Joel satt mest och såg förvånad ut.


Dom var inte jätte glada åt att sitta i tomtens knä :P

Sen fick jag skjuts in till stan av milla. Vi plockade upp Emelie, Johan, Clara och Hannes på vägen och sen for vi till Anders och Pea. Där var det förferre och vi var massa folk och det var jätte kul att se alla igen! strax efter 9 började folk dra sig mot hotellet. Jag och Clara köade i lite mer än en timma och var nästan vid dörren när vakterna sa att alla skulle gå hem för de kommer inte släppa in fler folk ikväll. Liiite surt men det blev en pizza och där hittade vi henke emil och emil så med lite snöbollskrig på vägen kom vi sen tillbaka till anders och pea där festen fortsatte helt enkelt, och en fest till på det innan vi slockna!
Idag har jag legat helt död på anders å peas soffa och jag har nog aldrig vatt så bakis förr. Usch det var inte roligt alls. Så jag har vatt bakis hela dagen och knappt kunnat äta någonting. Men kul hade vi igår iaf!!
 
 


Jag och Clara är väldigt glada över vår goa pizza :D

Nu är det nog sängen som gäller! Natti natti!

Sara

Kommentera här: