Onsdag 30-dec

Slutet är nära

Nu återstår det bara en dag till på deta året sen är det slut och jag ser fram emot 2010 för jag tror det kommer bli toppen! Jag ska ju bli sambo med min Helen så det kan ju inte bli annat än bra! Något som är säkert är att detta året kommer inte vara det minsta likt de senaste åren men jag ser verkligen fram emot det! Nu kan allt hända :P



Det nya året ska jag fira in med dessa underbara tjejer Anna och Clara! Även två tjejer till som jag knappt känner Sofia har jag träffat men Rebecka vet jag inte alls vem det är! Men det ska bli jätte kul! Vi ska vara hos clara och ha det mysigt, äta god mat och sen senare på kvällen ska vi till någon som skulle ha fest som jag inte heller vet vem det är! Men jag tror det kommer bli toppen!

Sen ska jag ju börja det nya året med att åka till Idre med världens bästa syster och familj! Jag har lånat ihop det mesta så skidor och pjäxor ska jag låna av Clara och skidglajjer av Emil! Perfekt! Så han kommer hit snart och lämnar dem! Ikväll ska vi vara lite barnvakt åt Liam och Joel för Milla och Niclas ska ut och äta!

Ha en underbar Nyårsafton nu allihopa!

Gott Nytt År!
/Sara

Kommentera här: