Fredag 30-jan

Göteborg

Wiii!!Idag ska jag och Orre till Göreborg!! Som jag längtat efter syster och liam! MASSOR!! Men det gör jag ju jämt, så fort jag åker där ifrån så saknar jag dem!! Förresten så fick Oscars kusin Emelie sitt andra barn igår! En lite kille som ska heta Liam. Det känns ju helt mysko att han ska hete det men å andra sidan träffar vi ju inte dem speciellt ofta så de kan ju inte tänka på att min systers son heter liam. Om man skulle tänka så så kan man ju inte döpa sina barn till nåt???

En mycket jobbig och frustrerande sak är att jag har haft extrem huvudvärk tre kvällar på rad nu. Mått illa med!! Det är hemskt! Jag känner på kvällen en liten huvudvärk som sen bara smäller till och sen har jag jätte ont och mår jätte illa! Varför??? Är det för att jag är van vid att äta massa kolhydrater som mängder av pasta och ris men nu äter jag inget sånt! Måste va det för jag har aldrig haft sådan här huvudvär förr och mått illa samtidigt!! Sen till råga på allt så vaknar jag med huvudvärk idag!!

Igår efter skolan plockade helen upp mig i sin lilla Racerbil och vi for upp till denise och justine där det bjöds på fika och kaffe! Mys!! Sen körde helen hem mig! De andra skulle ut men jag orkade bara inte det igår! Sen hade jag ju bestämt mig att ha en nykter helg, vilket är väl behövligt, och jag är en sådan tråkig människa att jag kan bara inte gå ut nykter!!

Nähe nu ska jag förbereda mig lite inför seminaret som vi ska ha idag!!

Kommentarer:

1 Petra:

Hallå!! fan va kul o åka till gbg! Hälsa Camilla o Liam från mig! Tror att du har huvudvärk pga GI:n men de kommer nog försvinna snart när du har vant dig lite mer..de brukar va så...allt "gift" försvinner ju nu..ha de bäst!

Kommentera här: