Onsdag 28-jan

Duktigt!

  • Jag gick upp redan vid 8:00 trots att jag är ledig idag. Duktigt!!!
  • Jag tog tag i dagen sabbt och redan kl 9 var jag på väg ner till stan där jagköpte mig ett solkort på sunhouse och solade. Duktigt!!
  • Gick en extra promenad på vägen hem! Duktigt!!
  • Har pluggat massor så nu är jag helt klar med både sst 1 & 2 och läst klart till både WS och Seminarie! Duktigt!!
  • Har dammsugit och diskat. Duktigt!!!
  • Ska träna StepDance ikväll med världens bästa Hirre:D Duktigt!!
Ja, ni ser!! Jag är sjukt duktig i dag:D tråkiga är nu bara att jag inte har något att göra! Funderar på att städa min garderob, men känner att jag är vatt så duktig idag så jag kanske får en duktighets-överdos då!!!




Fredag ska jag nog åka till Götet och hälsa på världens bästa syster och man och världens bästa Liam! Sova där till lördag! kanske shoppa loss lite i storstaden sen åka hem igen! Oscars föräldrar kommer nämligen och hälsar på oss på söndag!! Så då e det ju bäst om man är hemma!

Fasen..jag har glömt bort mitt kaffe! Nu är det ju kallt=/ Jag får sätta in det i micron en stund! jag e ju faktiskt både smålänning och student så här slängs banne mig inget:P


Kommentarer:

1 hirre:

DUKTIG tjej!! wiiie roligt me step dance snart:D

Kommentera här: