Onsdag 29-Juli

49 dagar kvar!!!!

Ja det låter faktiskt ganska länge men det kommer gå så sjukt fort!! Har exakt två veckor kavr att jobba sen är jag ledig fram till den 17 september då vi drar mot vårt äventyr!! Vi är snart där ju!! Börjar bli lite nervös redaan nu!! Men jag lääängtar!!!

Ledig idag och det var jag igår med...gött ju!! Men jobbar i helgen...å det e synd för hade vatt toppen å få vara i karlskoga den helgen med för det är ju putte i parken då!! drar igång idag och jag vill ju vara där!!! I måndags blev det film hos anders och pea, kollade på i taket lyser stjärnorna, jätte bra var den!! Igår for jag och mor till jkpg och shoppade lite. Det är mycket gynnande att shoppa med mammsen...blir inte så dyrt då:P inte för mig iallafall!!!

Idag har jag legat ute i solen hela förmidagen och schteeekt!! Gött som få, men nu kom ju alla dessa nedran moln så då knallade jag in. Varför kan de inte hålla sig borte en hel dag!

Jag längtar väldans mycket efter Borran nu! det är underbart att vara hemma men vill till min lägenhet nu och bara göra och leva som jag vill...jag saknar alla vänner med å det är så skönt att jag hinner träffa dem en del innan jag drar iväg.
Ikväll ska vi ut till snokebo och tvätta mc:n för den ska säljas, kanske bli en tur med oscars paranteser med!! Men nu är det nog kaffedags!!

pusspusshej

Kommentera här: