Måndag 22-juni

Say What?!?

Redan 22 juni. Jösses va tiden rusar iväg, snart sitter man väl på ett flyg på väg mot England med världens bäste Hirre!! Say what!!!

Här kommer lite bilder från i midsommars:


Familjen Börjesson är midsommarfina!



Jag och min älskling Orre:D Vi blir inte ofta bra på kort ihop så detta är över förväntan
Men vi fick ett par försök


  



Kusin Markus var och hälsade på, på Lördagen med sin tjej Erika och deras
Bebis, 1 vecka gammal. Chanelle ska hon heta!



Mamma med lille Chanelle. Pytte pytte liten var hon och Joel såg enorm ut.

  

Så avslutar vi med lite bilder på Liam och Joel. Joel är förresten en
kanon snäll bebis, jag har knapp hört honom skrika på 3 dagar. En sådan
Bebis beställer jag när jag ska ha barn.:P


Nu är det snart dags att fara iväg till jobbet igen. 16-21 jobbar jag idag, Ganska bra tid för det är så lugnt på kvällarna, inga duchar eller städ så jag gillar att jobba kväll. Är faktiskt riktigt roligt att arbeta i hemtjänsten, har aldrig "ångets" för att åka dit som jag brukade ha när jag jobbade på posten. Hade det inte vatt för att man jobbar helger så hade jag gärna kunnat välja det yrket i framtiden.

PusspussHej

Kommentarer:

1 Pixie:

ni ser ut att må bra iallafall :) härligt att alla (typ alla) bloggar så man vet vad som händer och sker! går jobbet och allt bra?

Kommentera här: