Söndag 21-juni

En bra midsommarhelg!

Trots att jag har jobbat i helgen har det varit en underbart härlig helg! Syster med familj kom i torsdags och både liam och joel tycker jag växer så det knakar. Så bus och lek har det vatt hela helgen. På torsdagskvällen kom vänner och vi grillade vid stugan och hade en riktigt kul kväll!
Tess drömde en hemsk mardröm på natten, uch så otäck och fruktansvärd den var, hon var helt skärrad på morgonen när hon vakna. Hon drömde nämligen att vi inte hade någon mjölk hemma!! hahah!!

Midsommarafton gick väl till på samma sätt som för många andra, förutom att jag var nykter, färskpotatis, sill, jordgubbar och så byggde vi midsommarstång  i ös reg!! Sen dansade hela familjen och det gillade han liam!! Det har helt klar vatt en toppen helg och igår var det jobb på dagen och även idag har det jobbats från 7-11 men snart ska jag jobbar även 16-21 idag med!

Oscar är med milla och niclas till gbg nu för han å nicke ska på ACDC ikväll. Jätte tomt är det nu när alla åkt!

Ska nog sätta mig ute i solen nu!!

Kommentera här: