Tisdag 30-juni



Det hinns visst inte med så mycket uppdateriningar nu för tiden. Det är så på sommaren och när man jobbar. Jobbet går iaf väldigt bra. Trivs som fisken i handsken!! Allt flyter på. Jag solar, badar, fixar med stugan, umgås med vänner och familjen och grillar mycket! Livet är helt enkelt mycket gynnande nu!

Igår var pea och tess här och badade det var härligt, innan det var jag och orre vid sjön här vi oss och badade med Candie (hunden). Hon är helt tokig i att bada. Pratade även med Hirre igår och det blir nog en tur till det beryktade Charlswood helgen vecka 30. Ska bli kul!! Annars är det Göteborg i helgen och gå på dop, är ju bra om jag är där eftersom jag ska hålla ungen i körkan, är gudmor till lille Joel. På måndagen sen bär det av till spritland för att investera i lite alkoholhaltiga drycker. Måste ju förbereda sig in för hultan, dit vi drar dagen efter.

Tack för mig...pusspuss hej

Kommentarer:

1 Pixie:

alltså sara, hur GÖTT ser det ut med pool och grejer? :) jag tittade på bilder på facebook med, vad härligt ni ser ut att ha! Du, torsdagarna är så tomma utan er!

2 hirre:

jaajajaaa kom till charleswood, ni är mer än välkomna :D

3 Erica:

Ha ha ha...som fisken i handsken...

Heter det inte som fisken i vattnet och handen i handsken?

4 Malin:

Åh så gott det ser ut med bad i poolen!! Där kan jag tänka mig att det är mycket häng i sommar ;)



Hoppas du har en bra sommar så ses vi snart i Borran igen. Saknar dig vännen! Puss

Kommentera här: