Torsdag 26-mars

Legally blond




JAG HAR KOMMIT PÅ DET!!!!
På filmsittningen nästa vecka ska jag vara Legally blond!! Fantastiskt bra!! Det passar ju mig perfekt jag som är ett stort fan av denna underbara färg ROSA!!!

Hv gjorde bra ifrån sig idag också!! Gött gött...Nu är nästan alla fina vänner uppe på hässle och har det livat innan det vanliga torsdagsnöjet...jag blev hemma ikväll, orkar helt enkelt inte, laddar inför helgen istället för imorgon kommer Anders och Pea hit sen tar vi tåget till götet och där blir det konsert med Hammerfall!! Weey, roligt roligt...blir väl att gå och käka någonstans efter det innan det blir bussen hem till borran igen. Lördag blir det shopping och sen kommer även Emil och Clara hit och då har Clara beställ att hon vill ha lyxmat på kvällen innan de blir lite party!! Kommer bli en mycket bra helg!! Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det seminare och workshop som gäller först!!

Ha de gött!!

Kommentera här: