Fredag 29-maj

Bäste torsdagsgänget:D

Asså det går inte beskriva hur mycket jag kommer sakna alla här. Igår hade vi en toppenkul kväll ihop hela ligan. Och vissa av oss insåg att det är länge till Januari då hela gänget är samlat i Borås igen efter att Lisa, Alexandra och Hanna drar till Spannien, Justine till Island och jag och hirre till England. Snyft:( Kommer ju bli sjukt kul att åka till England och vi kommer ha jätte kul, men samtidigt tråkit att lämna Borås-livet!! Men inget att hänga läpp över! Igår var en sjukt rolig kväll på X&Y...bland de bästa gångerna tycker jag faktiskt! Dansade stolle uppe på hyllan heeela kvällen!! Kanonkul!!!




Nu ska jag återgå till pluggandet, bara lite finslipning kvar på den individuella inlämningen sen är det slut på ordbajsandet för denna termin!! Imorgon kväll ska jag träffa mina fina flickor:D Jippi!!!

Kommentarer:

1 Denise:

De va en RIKTIGT rolig kväll! :D Fruktansvärt hemskt att de snart e slut på torsdagsgänget på ett halvår.. :(

2 helen:

så himla sorgsligt. men vi kommer få det gaalet kul i england :D wiiie!

Kommentera här: