Torsdag 28-maj

Sista X&Y för min del:(

Torsdag igen och självklart blir det att samla ligan för lite party! Denna gången bliré här hos oss så snart anländer väl folket! Lite trist att det är sista torsdagen ikväll för min del:( Börjar nämligen kl.8:00 närsta fredag så blir ingen utgång för min del då!! sorgligt!!

Tisdagen bjöd på detta:

Jag och Helen följde med Tjejerna i Borres Bollers och kollade när det spelade match på Heden. Tack vara vårt stöd så vann de sin första match! Ni var såå duktiga tjejer!!! Så när jag ändå var i Göteborg och var ledig dagen efter så hämtade syster mig där och vi åkte hem och kollade på Desperate Hauswifes.
Onsdagen blev jag väkt av min söta Liam och vi lekter sen massa hela dagen medan Joel låg i sin babystol och tittade på oss. Hann även med en shoppingtur på backaplan.


Världens finaste killar! Alltid lika tråkit att åka därifrån för jag saknar dem så mycket när jag inte är med dem:( Milla berättade att Liam hade glömt bort igår att jag hade åkt hem så när de kom hem från deras farmor och farfar på kvällen sprang han in i köket och roppade efter mig men sen kom han på att jag hade åkt så då blev han lite ledsen!! Sötisen!!

Skönt med Helg igen! Som sagt...inte fel att vara student asså! Man får njuta så länge det varar:D

/Sara

Kommentera här: