Fredag 27-nov

Pluggdag!

En liten paus i pluggandet blir det nu! Men duktig har jag vatt idag i alla fall! Gick upp tidigt på min lediga dag och batte igång med pluggandet. Kommit en bra bit redan faktiskt! Massa kaffe och lite choklad gör det lättare! Just nu skriver jag en uppsats om "hard to reach groups"! typ utsatta grupper i samhället! Flyter på ganska bra så jag hoppas det fortsätter så! Det är väldigt fint ute idag så borde ta en promenadpaus sen lite senare. Får se vad min andra hält säger om det :P

Igår träffade vi vår grupp som vi ska redovisa ihop med, vatt väldigt nervös inför denna redovisningsdel av kursen men nu känns det redan bättre! Vi ska redovisa om "Poverty", så de kan ju bli intressant. Det konstiga var bara att när vi samlade fakta om vad vi skulla redovisa bara kopierade de texter rakt av från internet, väldigt skumt. I Borås hade man ju typ blivit avstängd om man gjorde så. Men men, de vet väl va de gör! Jag och Helen ska iallafall prata om ethnic minority groups. Så det känns ganska bra nu när man vet hur det kommer gå till och vad man ska prata om.

Nähe, nu ska jag nog fixa lite mer kaffe sen fortsätta plugga!

/Sara

Kommentera här: