Torsdag 26-Nov

Det är nu i slutet av vecka 8 på denna terminen, om exakt två veckor ska den andra uppsatsen lämnas in. Och jag har inte börjat! Eller jag har iallafall valt vad jag ska skriva om, vi ska snart gå till bibblan och låna böcker med sen är det bara att sätta igång.
Den första uppsatsen skickades in igår, väldigtnervös för hur dett ska gå, har ju inte lämnat in något här innan så man vet ju inte riktigt hur de vill ha det! men men, de blir nog bra!

Igår kväll var vi ute och gick sen gick vi hem till mig och gjorde äggmackor och tee och försökte kolla på robinson, men när vi sett mer än halva programmet står det att, Detta programmet går in att kolla på när man befinner sig utanför Sverige. Men åååhhhh, vi hade ju kollat på det, helknäppt! Varför måste man vara i Sverige för att se robinsson!?!?

Imorgon kommer det bli plugg hela dagen och sen är det lite fest på kvällen och så ska vi kolla på Adam när han ska breakdance:a på copper rooms! Ska bli kul att se :P
På Lördag blir sista (tror jag) besöket inne i Coventry där vi ska till IKEA för att köpa glögg och pepparkakor, måste ju komma i stämning till första advent! Självklart blir det ett besök på Primark när vi ändå är där!

//Sara

Kommentera här: