Tisdag 27-okt

Top Banana

klockan är 8 och vi var ute på top B igår men ändå är jag vaken kl 8, vaknade kl halv 8 till och med. Kunde inte sova. Igår var en jobbig dag men på kvällen sket vi i allt och hade kul!!

Det började med lite Tikka Mosala hemma hos mig, till det bidde det lite vin sen satt jag Oscar å Helen och prata om allt möjligt innan vi hängde på förferren som pågick i köket. Där spelades det spel, riktigt roligt spel faktiskt! Det får vi ta å spela hemma i Sverige sen när vi är tillbaka där!

Sen gick vi hela gänget ner till Top B! Bra kö var det, vi behövde inte köa så länge och det var bra för det regnade! Inne på top B hade vi jätte kul och dansade med Hamptongänget hela kvällen! Jag och hirre körde Dunis-dansen i mitten av ringen men den är mer uppskattad i Borran:P

 
Helen och Rachel på första bilden och sen har vi Lisa och tre andra stollar på andra bilden:P

Idag är det dags för lecture igen och det är den jobbiga dagen, gillar den andra kursen vi går mer, den som är på torsdagar. Mycket bättre lärare och bättre upplägg! Men men, bara att stå ut i två timmar och hoppas att man inte blir frågad något så man måste svara inför hela föreläsningsalen:P Det är ungefär så det går till, vi har ett nedra seminarie efter varje föreläsning och då sitter vi i en föreläsnings sal och diskuterar, värdelöst är det!!

Nu e jag hungrig! Ska nog hämta frulle om Oscar tänker vakna snart med!!

/Sara

Kommentera här: