Torsdag 29-okt

Nu är det snart dags för Lecture! sitter och käkar lite mackor och har precis pratat med världens bästa syster!

I tisdags kväll beställde jag och helen kinamat. Hemleverans! Det skulle ta en timme så vi satt och tjötade och lite och sen får jag ett sms att vi ska komma ut för maten är här då kommer smarta sara på att jag inte hade kollat om jag hade pengar ute! Shit vilken panik det blev! Men vi lyckades skramla ihop pengar iaf! Smart man är!!
Dyng-god mat var det fast lite jobbigt att smygande nisse kommer och stör:P haha!!

På förskolan blir vi bara mer och mer irriterade på hur illa en del av personalen beter sig mot barnen och hur de favoriserar, pratar om barnen när de står precis vid dem. Barn förstår mer än vad de tror!! Nu fattar jag hur bra vår utildning i Sverige faktiskt är. De hade behövt gå den här med!

Vi knallade till tesco efter praktiken och inhandlade lite jox och när vi är på väg förbi alla kassor hör vi någon skrika - Hi Swedish Girls! Över hela affären typ! Vi är vida kända här!! haha

På kvällen sen bllev det häng i köket med lite spel och tjöt innan det blev en tur till copper rooms och denna kvällen var det POP som den heter! Är typ tema kväll så man får klä ut sig om man vill men igår var det inget speciellt tema! Förutom att en del killar klädde ut sig till tjejer!

 
 

Nähe, nu e det dags för lecture!!

/sara

Kommentera här: