Lata dagar

Ja det är ingen stress här inte. Känns nästan som man har semester....eller är arbetslös! Fast ska allt ta och plugga lite sen inför tentan eller ventileringen på tisdag.

Jag är själv hemma hos John idag igen, börjar känna mig ganska hemma här faktiskt. Ikväll kommer han inte vara hemma fören kl 21 eller lite efter det. Men jag ska fara iväg och träffa syster yster och bus-ungarna sen och vara där till kvällen. Så idag ska jag nog hålla mig sysselsatt.

Igår träffade jag Tess på stan efter hon slutat jobba. Vi gick till Avenyn och käkade jätte god mat och drack ett glas vin. Jätte mysigt och det är så kul att träffa Tess lite oftare nu när jag är i Göteborg och ränner hela tiden. Efter mycket tjöt och skvaller åkte jag upp till John igen och då var han hemma och vi kollade på en jätte bra film. Dear John hette den, lite kul tyckte jag :P Den var väääldigt fin men jag tror inte John var jätte nöjd med filmvalet. Jag får ta och se den med min sambo någon gång istället, tror hon uppskattar den mer ;)

Nu ska jag fixa till mig lite sen ska jag gå bort och handla, har fått en lista av John så det är väl bäst jag fixar det innan jag ska åka till Milla!

/Sara

Kommentera här: