Jullov!

Om man kan kalla det jullov så är det iallafall det jag har nu! Detta jullov innebär massa plugg! MEN det är ju också det sista jag gör i lärarutbildningen så det ska jag välkunna stå ut med! Har man skrivit ett examensarbete så känns det som att man klarar vadsomhelst nu ;) Credot är jag typ klar med och har nu påbörjat den sista individuella inlämningen! Vet inte riktigt vad de vill få ut av den men de e la bara å skriva på.

Johns 25-års fest i helgen blev kanon! Bästa festen på lääänge minst sagt! Åh shit vilket lyxigt kontor han har med relax avdelning å hela köret! Denna kväll går inte återbeskrivas utan den måste upplevas ;) Den innehöll iaf massa räker, lekar, glass, sång, bastubad, föreläsning om kärlek och alkohol. lyckat lyckat!

Nu är jag hemma å de småländska skogarna igen. Så skönt att vara hemma lite och njuta innan allt drar igång. Med jul och sen åker vi til idre :D wiiiiieee!! Har tagit mig en liten skidtur idag men ska åka iväg till Äng sen när mammsen kommer hem för där finns det spårat elljusspår. Perfa!




Nu lite mera plugg!

Kommentera här: