Bra dagar :)

Sitter just nu hemma i Lunnestorp och här har det då aldrig kännts så tomt som det gör nu. Mamma och Pappa är i Thailand och inte ens hundar eller katter är här! Lite knäppt då kanske att jag åkte hem denna helgen, men det var inte alls knäppt! ;) Det är faktiskt väldigt bra och jag fick mig en ordentligt väldigt jätte mysig fredag! Det gynnar alltid :)

I torsdags styrde vi förferre på Norrby, mycket trevligt men det är det ju alltid med bäste torsdagsklubben! Vi halkade sen ner till X&Y. Mycket folk och det blev en massa dans! Sen hände en liten konstig sak när hela DJ-båset ramlade ner över de dansade människorna. Jag fattade inte riktigt vad som hände, blev mest irriterad över att de stängde av musiken, sen såg jag lite ambulansmän och tänkte typ! jaha, coolt! Men det var ju inte så coolt för 5 fick föras till sjukhus och nu är X&Y polisanmält! Läskigt värre, inte varje dag man får ett DJ-bås i huvudet kanske!


Eftersom jag är i lunnestorp så har jag inte de andra bilderna från kvällen men vi fastnade iaf på en vimmelbild:P Snygga tjejer :P

Väntar nu på att Anders ska komma och hämta mig så ska vi åka in till Anders och Pea! Gött att få sig en pea-dos denna helgen med:) Sen ikväll är det fest!

Kommentera här: