Söndag 31-jan

Det har vatt en bra helg! Emil kom hit i fredags och då tog vi det bara lugnt och sen på lördagen drog vi till Lager 157. Hittade lite jox, bland annat ett par rosa träningsbyxor som ska invigas imorgon då jag ska ta tag i mitt träningsliv igen. Måste ju börja ladda för beach 2010 nu. Sen laddade vi för kvällen! Vi hade fest här hos oss. Ett härligt gäng vatt vi och de va skojsigt. Vår garderob blir allt mer poppis så lite garderobshäng blev det även denna festen. Kan tyckas vara lite underligt men det är där det händer :) Ner mot stan sen och vi gick först till vimmel, helt ok, mycke folk. Vi halkade sen vidare i kylan till Puls, Ett ganska nytt ställe som innan hette swing som då inte var någon höjdare så hade väl tänkt mig att detta var ungefär samma. Men icke! Puls var skit bra och de hade fått det riktigt snyggt där inne. Mycket folk där med, roligt folk! Så där kommer vi nog hänge en hel del lördagar! Kul var det med att vissa fick betala i garderoben och vissa slapp! jag slapp :) Kul kväll vatt det! Tummen upp för den!

 

























Denna dagen har varit en riktig slappardag, något bakis och något slö har jag vatt. Men vi tog oss iallafall iväg på en liten tur på stan för att hyra film eftersom Johan Falk inte gick på tv idag fick vi ju hyra 4:an istället. Vi har ju börjat med en trevlig söndagstradition med mys med Denise och Justine. Juggis hade till och med bakat en go banan och choklad kaka!

Nu är jag trötter och ska sova, imorgon väntar ett spinningpass vid 12, det ska bli så nedra gött att komma igång nu!
Nattinatti
/Sara

Kommentera här: