Nöjd ;)

Jag har idag sprungit en mil för första gången! När Jag och John gick den rundan förra veckan så tänkte jag - Jösses vad långt en mil är, det orkar jag ju aldrig springa! Men idag gjorde jag det och det gick toppen! Jag tror jag vinner Lidingö tjejlopp i septeber sen ;)

Förra veckan var john här. Kom på fredagen och åkte hem på Torsdagen! Underbart mysig vecka var det och vi hann med en massa.
Äventyr till Kleva Gruva med Anders, Petra, Tess å tony! Kallt å skönt var det i gruvan. 33 grader ute och 3 grader inne i gruvan! God picknick hade vi med oss också :)
En mycket rolig inflyttningsfest hos Emelie och Johan i deras stora, nya fina lägenhet!
Bad och solning vid sjön på Eksjö Camping.
Massa härliga långa varma kvällar ute vid poolaltanen!
Vi har plockat jordgubbar - 5 kg blev det :) cyklat och gått har vi med gjort en hel del.
En dag var vi i Eksjö och spelade äventyrsgolf med mamma och fikade gjorde vi med!
Och en massa massa myys :)

Sen jobbade jag hela denna helgen som var nu och jag fortsätter jobba fram till torsdag. Då styr vi mammas och pappas nya fina bil mot Bovallstrand! Förts ett stop i Göteborg där jag ska släppa av mamma hos systeryster och sen kör jag vidare för mig själv! Ska bli så kul att äntligen få komma dit! Förhoppningsvis ska vi hinna träffa Justine och lite annat flk på fredagen! Åh vad jag längtar till helgen nu!!

Lite bilder från kleva gruva:
 
 



                                                   



Nu ska jag äta lite och sen iväg och jobba.
Ha de gött!


Kommentera här: