Eclipse

Bloggen hinns inte riktigt med just nu, kanske borde lägga ner tillockmed. Känns inte så motiverande längre...lite meningslöst. Men men...vi får se vad som händer.

Denna veckan är skittråkig. (förutom ikväll då jag och Petra ska på Eclipse, ÄNTLIGEN!) Jobbade i måndags, ett inte allt för kul besök i Eksjö igår, jobbat och sen sovit idag dessutom är det trist väder ute idag. Ser verkligen inte fram emot morgondagen - fy, usch och blää, men jag hoppas dagen går snabbt och är över snart. Dessutom jobbar jag från morgon till kväll heeela helgen och det är mer än en vecka kvar innan John kommer. Helt enkelt en väldigt meningslös vecka.

Igår var vi (Jag, Emelie, Johan, Petra, Linda och Millan) däremot och badade. Jätte varmt i vattnet och hur skönt som helst. Jag fick passa på igår för nu blir de inget mer badande för min del på ett tag :(
Jag blir iallafall glad när jag tänker på hur nedrans bra vi hade det i midsommras. Det var verkligen bästa på länge!!


En härlig midsommarbild får det bli då!

Nu inväntar jag min lilla mamma så vi kan dricka kaffe och fika lite! Sen får någon gärna knäppa med fingrarna och denna veckan är över!

/Sara

Kommentarer:

1 Gurra:

Vilken härlig bild på dig Sara!! :) Hoppas du har en underbar sommar!?

Kommentera här: