planering

Ja det pågår planering hit och dit nu!
Midsommarplanering, fast den är klar nu. Jag och petra ska handla på torsdag och baka en midsommartårta. På fredag bär det av till johannas stuga! Kommer blir mysigt värre tror jag.
En annan stor planering som pågår är examensresa för tjejgänget i borran! Vi diskuterar fram och tillbaka, tur fäjjan finns. Just nu står det mellan en tallinkryssning eller weekend till Barcelona. Min röst gick på Barcelona - känns lite mer lyxigare och trevligare med weekend. Men bara vi tjejer gör något iaf!
Paddlingstrip med nässjö-gänget planeras också. Detta ska jag ringa och boka imorgon! Vi blev ett stort gäng på 20 pers. Så det kommer nog bli jätte kul!
Andra småplaner är ju såklart när jag ska träffa John, så helgen v.27 kommer han till smålandet igen och helgen v.29 ska jag äntligen få besöka Bovall för första gången! Spännande! Det känns som att det är en väldans bra sommar som väntar! Kanske den bästa!

Idag har dock inte varit en rolig dag. Men jag är glad jag har världens bästa vän, en go mamma och en finfin pojkvän! Underbaraste!

/Sara

Kommentera här: