Snaaart Påsklov!!!

Denna dagen har bestått av pluggande och åter pluggande med lite välbehövliga småpauser då och då!
Den först pausen var kl. 10:00 då jag knallade bort till Swedbank och skaffade en ny bankdosa efter som jag slarvat bort den andra! Skulle kostat mig 300 kr för att jag inte hittade den. Men jag hade flyt och Nässjö oflyt för deras fax fungerade inte så de kunde inte skicka papper på´t så jag behövde aldrig betala! Tuur för mig ;)

Pluggade lite till en stund och sen gick strömmen på heeela Norrby! Coolt tyckte jag när några fastnade i hissen! Moahaha, kan dom ha! Då knallade jag och Penny över till Malin och Danne (fast danne var inte hemma). Var ju tvugna att hälsa på det nya tillskottet i familjen! Melvin! Lite fika på det gjorde susen och Penny och Melvin kom riktigt bra överens!





Jag har också hunnit med en timmes promenixande i den härliga vårsolen, pluggat lite till, städat, diskat, bråkat med vår konstiga skrivare och planerat in födelsedagskalas för mig, Helen och Denise!



Imorgon är det VM-seminarie 1! Ingen aning om hur de kommer gå till men de går nog bra! Vi har med diskussionsfrågar så de e la bara å jiddra på som vanligt! Sen blir de fika/lunch med brudarna på Viskan såklart! Sen styr jag och Penny färden mot Götlaborg!

Pusspusshej

Kommentera här: