Sjuka löpare

Ja vilket löpargäng vi är. På Söndag ska vi springa Lidingö-tjejlopp och alla fyra är sjuka. Ja har haft feber från och till i två dagar nu och ont i halsen. Men nu har jag vilat ordentligt så hoppas det blir bättre till imorgon. Då ska jag iallafall till förskolan igen efter två dagar hemma i sängen. Men min fining kom till mig igår vilket muntrade upp mig lite eftersom humöret har vatt i botten denna veckan, inte så konstigt kanske med allt som hänt.

Vi hade iallafall en finfin helg i Hannas stuga utanför Eksjö. Myskväll med massa sång och på lördagen besökte vi Bullerbyn och katthult! Supermysigt.
Lördagskvällen kom John till smålandet och vi for på 25-års fest för Johan. En rolig kväll med fina vänner. Söndagen var ännu bättre då vi spenderade några timmar i skogen och letade svamp som vi till slut lyckades hitta. Avslutade helgen i småland med fiske vid dammen utan något napp.



                                         

Kommentera här: