April april

Nu är vi inne i april och första April gick jag på värsta skämtet. Får ett sms av niclas att de fåt en pojke inatt och att vi ska höras senare för de var så trötta. Glad nybliven moster berättar jag på jobbet men några timmar senare får jag ett sms. April april. Ingen snäll svåger man har :(  Så vi får vänta lite till på att lille bäbisen vill komma ut.
I fredags åkte John till Stockholm och jag hade en lugn fredag för mig själv. Kollade på the kings speach. Superbra! Sen efter lite städ och fix i Lördags åkte jag till Liam och Joel. och där sov jag tills idag.
Bröderna bus ute på cyckeltur
Liam och jag satt hela förmiddagen idag och byggde ihop ett rymdshepp.
Detta är en bild från Joels 2-årskalas för några helger sen. Han är en bestämd liten grabb!
Sen hittade jag en bild på mobilen från jobbet. Jag har djungeltema med min Lejongrupp och här har vi målat en djungel ihop och gjort lejon som bor i den. Imorgon ska vi göra klart våra pappersrulls ormar som vi håller på med :)
Nu ska jag ta en promenix och handla lite!

Kommentera här: