Fina dagar!

I fredags åkte vi till Bovallstrand efter jobbet! Det är rent ut sagt ett helvete att ta sig dit! På ett ställe där vi skulle byta buss fick vi stå i 50 min och vänta på nästa! svinkallt var det! Idag när vi skulle åka hem igen fick vi stå på ett annat ställe i kylan och vänta 40 min på nästa! Det var absolut sista gången jag åker buss till Bovall. Jag kommer inte åka dit fören jag har en bil att åka med. Då tar resan dit en timme men med buss tar den 3, helt sjukt!!
Jaja, vi har iallafall haft det väldigt bra där. Lördagen blev det en snabbkaffe och fika hos Johns Mormor innan vi gick en skön promenad i solen. Efter det åkte vi upp med Johns föräldrar till Mia och Adam och hälsade på lille Ludvig! Så söt och go han var! Av oss fick han ett par små kotofflor! Vi åt middag, promenerade och fikade!
John och Ludvig
Sover gott hos farbror John
Mia och Adams fina hus
Här är Mias häst skorpan i det fina solskenet
Den andra hästen som heter Windy
Jag, Lars, Adam, Mia och Bettan på promenad!
Lördagskvällen blev jättetrevlig. Då var vi hos Pontus och Julia och gjorde tapas och drack lite vin och tjötade hela kvällen!
Vi vaknade upp idag till strålande sol igen så efter en god frukost gjorde vi lite kaffe och gick ut på en lång promenad på två timmar. Gick högt upp i skogen och hade utsikt över havet! så himla vackert är det där!
Nu är det dags för solsidan :)

Kommentera här: