Vardagslyx

Alla hjärtansdag blev en riktigt bra dag! Till att börja med hade vi en riktigt bra och mysig dag på jobbet med ganska få barn denna veckan då det är sportlov och vissa är lediga. Så vi hade lite alla hjärtansdagpyssel och i personalrummet kunde man mumsa på lite tårta på rasten :)
Mötte sen upp min fining för jag skulle överraska honom med ett restaurangbesök på ett ställe som jag visste att han velat gå till. Linnea heter det och det är han som äger costa boda som har den så det är massa sån konsta där. En fin resturang var det med fin mat. Lyxade till det med lie skumpa innan maten :) Sen när vi kom hem smaskade vi i os lite glass! En toppendag!
Men toppen gick till botten! Något hände på jobbet igår och det var typ kaos hela dagen. Hade ont i huvudet och trött i rösten efter allt tjötande på barnen och kunde dessutom inte släppa irritationen. Så var arg som ett bi när jag kom hem. Vi gav oss ut och sprang men ont som tusan i benhinnorna fick jag som vanlig! Kvällen räddades iaf med att vi gjorde en mycket god älggryta!
Idag efter jobbet så åkte jag ner till nordstan en sväng och där köpte jag ett stöd för smalbenen så jag ska kunna springa bättre. Shoppade lite på gina med! Det var jag värd. Ikväll myser jag för mig själv när John är på jobbet och kolla fotboll! Skönt ibland att koppla av lite själv!
I helgen ska vi köra en sista träningshelg inför vasan så det bär av hem till de småländska skoganra där snön finns i mängder. Liam ska följa med mig och John också och hälsa på Mormor och Morfar! Mysigt!

Kommentarer:

1 hirre:

gulle dig, tack för din kommentar! ska bli så kul att ses! bara 4 dagar kvar nu :D:D

hoppas du har haft en toppen helg i småland och att dte gick att åka skidor!

Kommentera här: