Nya rummet

En liten bild från en del av nya rummet. Så snyggt vi fått det där inne. Fattas bara nytt skrivbord, lite på väggarna och en ny bokhylla eller någon hylla av nåt slag iallafall.
Denna veckan är jag själv hela veckan. John är i stockholm med jobbet. Saknar han såklart. Tyst å tomt här hemma. Men samtidigt lite skönt att bara få va för sig själv!
På jobbet är mina kollegor borta, en sjuk å en bortrest, så jag är själv med två vikarier. Två jätte bra vikarier men våra barn hanterar detta med vikarier inte lika bra dock. De lixom flippar helt och ska testa alla gränser. Så idag när jag kom upp efter rasten möts jag av GLITTER!!! Det var glitter högt och lågt. Fy fasen för glitter. Vill aldigr mer se glitter!!! De hade iaf tagit en stol och plockat fram ALLT glitter vi har (Högt upp i ett skåp). Vi har dessutom ganska mycket glitter, eller hade. De tyckte näligen det var en bra ide att kasta ut ALLT glitter överallt!!! Fy fasen va vi städade sen, å fy fasen va jag skällde (på ett inte alls pedagogiskt sätt) och fy fasen vad de skämdes sen. Alla barn gick glittrandes hem idag iallafall.
Skulle träffat clara efter jobbet idag men haft hemsk huvudvärk idag (till råga på allt) så jag åkte hem istället å vilade. Får inte be sjuk inför helgen. Då ska ju jag till Stockholm. När john kommer hem åker jag dit ;) Vi ska hälsa på min gamlas gymnasiekompis Anna, shoppa och så blir det utgång på lördagen och på söndagen ska vi på Britney Spears
Imorgon ska jag ta nya fina bilen till jobbet för när jag slutat ska jag hämta Liam och Joel på dagis eftersom Milla är på Östra med Neo.
Ha en bra kväll!!

Kommentarer:

1 Anonym:

Låter inget vidare! Då fick du ta fram arga rösten då? Vi hann ju aldrig ta en tur med bilen, så kunde lära dig... Fast du lyckas säkert ändå :-)

Kram//Ulrika

Kommentera här: