Ett önskeinlägg

På begäran skriver jag ett inlägg. Det var ju bra länge sen nu. Men det är ju ganska skoj för en själv att ha och gå tillbaka och läsa i.
Livet rullar på men det som är nytt är ju iaf att vi är grymma varje tisdag på buggkursen och att vi har renoverat klart vårt rum. Nu ska det bara inredas fint så ska jag lägga ut bild sen :)
Helgen spenderades i stockholm med Emelie och Johan. Vi bodde i johns företags övernattningslägenhet som ligger precis vid hötorget så vi bodde perfekt för en massa shopping på lördagen. Många bra fynd blev det. På kvällen var vi ute och åt. Jätte bra dag och kväll. På morgonen på söndagen vaknade vi med pirr och nervositet i magen (iaf jag och Emelie) Dags för Lidingö tjejlopp!
Mötte upp Helen ute på Lidingö och sen var det bara att köra! Det kändes riktigt bra! Vissa backar var bra mycket värre än jag kom ihåg dom men i den värsta backen fick jag bra peppning av de som stod på en scen där och ropade ut Mitt namn - ända från göteborg kommer här Sara Johansson, hejja fram henne. Då gick det lite lättare att kämpa sig uppåt! Förbättrade tiden med 6 min från förra året men lite besviken att jag inte satsade mycket mer. Ha de så mycket krafter kvar att ge men fegade lite tror jag. Ha de hoppats på 1.05 men sprang på 1.08. Jag e nöjd iaf!
Taggade tjejer innan loppet
Emelie i full fart
Helen spurtar i sista backen ner till mål. Bara en halv km kvar!
Här kommer jag också i sista backen! Spurt till mål
Nöjda tjejer efter loppet
Ja nu påbörjar vi tjejklassikern ännu en gång.
/Sara

Kommentarer:

1 hirre:

grymma är vi! o nu läängtar ja till den 28e :D

Kommentera här: