Sommarkänslor

Oj va det känns som sommar idag. Började dagen med lite jobb. 5 barn idag bara så vi satt ute i solen och åt glass. Vid 11:30 gick jag hem...sådana arbetsdagar gillar vi. Cyklade hem, stannade till på systemet och köpte mig en flarra vin. Tog på mig min korta springbrallor och kortarmat! Så härligt att kunna ha så lite kläder. Sen gick jag upp till skatås. På gården här klippte de gräset så det luktade så gott och när jag gick förbi Lisebergscampingen var det massor av folk där och campade. Satt utanför sina husvagnar i solen och grillade sin lunch. Åh va det luktade gott :) Så det kändes verkligen som sommar, inte minst värmen som är här i Götet idag. Härligt!
Väl i skatås, bra uppvärmning att gå dit upp, valde jag idag att ta Milen-rundan. Första gången den här våren jag tog milen och jag hade verkligen glömt hur mycket uppför det är på den rundan. de 4 första kilometrarna är i stort sett bara uppför! Sen fortsätter det med mycket terräng upp och ner hela tiden. Jag tog det ganska lugnt eftersom det var första gången i år så jag tog mig runt på 1 timme och 9 minuter. Sprang ändå om ett par styckna på vägen vilket alltid ger en lite extra kick och självförtroende ;) hehe. Men har ju en bit kvar till mitt Mål är nått. milen under en timma. Kommer detta gå tros?!?
Nä nu tror jag att jag drar iväg till XXL och köper de där byxorna. Fick ju en kommentar på förra inlägget från Emma som sa att dom var bra, så varför inte slå till.
Ikväll ska vi göra samma sak som vi gjorde den här dagen för två år sedan. För idag firar jag och John två år tillsammans <3 Vi ska ut och käka i Linné och sen blir det valborgsfest i Masthugget. :D
Ha en fin Valborg allihopa :)
Bilder på vårt lilla land.

Kommentera här: