Måndag 27/2

Envis och seeg sjukdom detta. Idag är det måndag och jag är hemma. Men planerat sista dagen idag. Så imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen och jag längtar faktiskt efter alla mina små troll nu. Det ska bli härligt med lite liv och rörels igen, krama och tjata på alla busar igen!
Helgen har spenderats i Dalarna. Jätte mysigt men samtidigt väldigt kämpigt eftersom jag inte varit frisk. På lördagen var det ju dags för tjejvasan. Vädret kunde inte varit bättre. Soligt och fint och perfekta spår. Detta gjorde ju en ännu mera bitter att man fick stå jämte spåret och kolla på alla glada peppade tjejer som skidade fram i detta härliga väder. Men det var också kul att kolla på Emelie och hon gjorde jätte bra ifrån sig.
Väntan innan Emelies start. Hon laddar upp med lite yoghurt.
Pricis i starten
Längs spåret. Emelie är i mitten där men man ser inte att det är hon..
På kvällen åt vi god mat, drack lite vin och kollade på mello!
Nu snöar det ute igen, jag som var redo för våren nu. Men det känns som att den är på väg i alla fall. Mamma och Pappa åker till Thailand imorgon. Vad hade man inte gjort för att få följa med där. Men nu går det snabbt och snart är sommaren här!
/Sara

Kommentarer:

1 Anonym:

Suck! Va trist att du blev sjuk. Så tråkigt när man laddar och tränar inför något som man sen inte kan ställa upp i. Å sen blir man ju inte mindre sugen på att få köra själv när man är på plats och ser alla andra kämpa. Hoppas årets alla andra lopp blir av iaf. Kram Kusin Ikka

Kommentera här: