Tisdag

Liams kalas i helgen var bra. Go mat och alla barn var glada och nöjda ;)
Liams present. En godis kaktus, sån brukade min mamma göra när jag var liten :) och ett biokort.
Joel älskar att leka med John
Födelsedagsbarnet :)
Tårtorna och spiderman-Liam
Efter kalaset åkte vi till bergakungen och gick på Bio. Hamilton såg vi och den var super bra. Jätte spännande och oväntad. Rekomenderar jag starkt. Dessutom är ju Persbrandt inte helt fel att titta på heller ;)
I söndags for vi ut till Börjessonarna igen för att passa Neo efterson Liam skulle ha kalas för sina kompisar på lek och buslandet. Det gick bra att passa neo. Han är så snäll :)
På söndakvällen gick jag till clara. Härligt att kunna gå till en vän och inte behöva åka spårvagn över hela stan. Kul att vi bor så nära varandra nu. Clara gjorde jättegod mat som vi åt sen uppdaterade vi varandra om vad som hänt sen sist. har ju både vatt jul å nyår sen vi sågs sist.
Idag var jag på ett sjukt bra jympa pass på friskis. va helt slut efteråt. Körde så hårt så jag nästan svimma ;P Imorgon blir det ett stepup pass.
Hoppas på snö i nässjö ihelgen. såfall blir det att åka skidor med emelie och johan. annars blir vi kvar i götet.
/sara

Kommentera här: