Nedräkning..

Jag har helt kopplat bort allt annat nu och bara räknar ner dagarna till semestern!! Jag vill verkligen ha semester nuuuu! Helt slut och trött på jobbet hela tiden! Tur vi har goa och härliga barn som gör det roligt...oftast ;)
Igår hade vi vår sommaravslutning. Tradition är picknick i slottskogen. Alla ha med lite mat som man dukar upp på en stor filt så får man äta av allt som man vill. Nu var det ju dock skeetväder igår och regnet öste ner så det blev inne på avdelningen istället. Inte lika mysigt och lite trångt, varmt och högt ljud. Men barnen var duktiga, jag hade övat ihop ett framträdande med dom. De glömde bort sig lite men de gör ju inget. Sen åt vi massa god picknickmat. Vi fick även en fin blomma och ett biopresentkort av de barnen som ska sluta och så fick vi tranbärsvinäger och godis av alla andra! Kul med presenter. Det är man värd så som man sliter för deras barn, hehe ;)
Idag va de ju lite bittert att vädret var så fint, typiskt. Efter jobbet blev det ett tufft pass på friskis. Sen hem och John hade hämtat nya tv:n. Vilken skilldnad! Jösses va stor den är. 50 tum!
Trist kille i bild bara, en riktig surröv!!
Imorgon ska vi ha midsommarfirande på jobbet. Dansa runt midsommarstången och ha midsommarlunch. Kul! Men jag längtar till efter jobbet för då ska jag och john ut på en cykeltur. Ska bli kul att ta en ordentlig runda med min nya fina cykel. Se hur snabb den är ;)
Fast ännu mer längtar jag ju till midsommar nu! Bovall blire och bästaste tjejerna kommer! Kan inte bli bättre :D

Kommentera här: