Dags att börja ladda..

...för cyklingen :D Nu är det allt dags att börja tagga för cykelloppen som kommer här framöver! Igår var jag på spinning, ett passa som jag brukar gå på på tisdagar. Gillar det passet för han som har det är så bra! peppande, bra upplägg och musik. Tycker det är så tråkigt med spinningledare som inte hejjar på och peppar en! Har iallafall tänkt att jag ska försöka träna ett spinningpass i veckan nu. Måste varriera min träning mycket annars blir jag uttråkad. Så brukar varva dagarna med spinning, stepup, skivstång, core,  jympa, indorwalking och så springa såklart. Så bara för att det är cykling som är det loppet som kommer närmast här nu kan jag inte bara träna det. All träning är bra träning :) Jag cyklar ju faktiskt nästan två mil om dagen fram och tillbaka till jobbet och det kände jag förra året på tjejvättern att jag hade mycket för! Det ger mycket när man får lite varje dag!
En bild från starten i frihamnen förra året på hisingen runt :)
Loppet ingår i Göteborgsklassikern och i år är det den 20:e Maj
Därefter ska även tjejvättern göras i år med som är den 9:e juni
Nu ska jag snart trampa cykeln mot Mölndal för att umgås med clara och se hur hennes nya hem ser ut! Då är det ju fantastiskt bra med dessa smarta telefoner så man har gps med sig. Jag och mitt lokalsinne går ju inte ihop riktigt och hitta till nya platser är inte alltid min grej! ;)
/sara

Kommentera här: