Skööna söndag

Hade ingen aning om att man skulle ställa om klockan idag men så var det visst och det var ju skönt att få tillbaka en timma :) 
 
Jag var lite berädd på idag att detta skulle bli en seeegdag med bakis häng i soffan. Men jag vaknade och kände mig riktigt på topp och gårdagens fest kändes bara av lite svagt! Gött! Vi käka lite frulle sen gav vi oss ut i det fina och kalla höstvädret. Gick från oss till Salgrenska. Där spanade vi ut så jag vet vart jag ska ta vägen när jag ska dit på Tisdag för en allergiutredning. Sen gick vi upp till ett vattentorn på Guldheden som har fik längst upp. Wow vilken utsikt!! Kanske inte bästa fiket men helt okej, men utsikten var fantastisk, särklit en dag som denna!
 
 
 
 
 
Vi gick sen en sväng i botaniska trädgården och sen bort till slottskogen. Det blev en rejäl runda på 12 kilometer! Härligt!
 
Nu blir det Tacos, Film och Godis :)
 
/Sara

Kommentera här: